1. שלום אורח, אם זהו ביקורך הראשון בפורום, עליך להירשם בכדי לכתוב הודעות ולהגיב.
    הסר התראה
  2. מומלץ לשלב סרטונים רלוונטיים מיוטיוב בהודעות, מה שיגרום להטמעת הדיון שלכם במערכת המלצות הוידאו במגזין
    הסר התראה
  3. פורום קנאביס מיועד לכל דוברי העברית בעולם, למטופלי קנאביס רפואי ברישיון ולאלו המעוניינים במידע תיאורטי וידע כללי
    הסר התראה

מעבר ספק

הנושא בפורום 'קנאביס רפואי - כללי' פורסם ע"י ytr, ‏3/1/19.

  1. ytr

    ytr חבר חדש

    הצטרף:
    ‏3/1/19
    הודעות:
    2
    לייקים:
    0
    אהלן,

    אבא שלי מטופל וכרגע נמצא אצל "קנדוק". (כאבי כרוניים בכתף ובגב)
    אנחנו מעוניינים לעבור ספק, ורצינו ללכת על תיקון עולם, אבל בגלל בעיות פנימיות וחוסר יכולת לספק סחורה, המעבר אליהם סגור עד לחודש מאי.

    על איזה ספק אתם ממליצים מבחינת:
    - שירות
    - זמינות וגיוון בזנים (תפרחת ושמן/טיפות)
    - איכות זנים

    ההתלבטות כרגע עומדת על IMC, אבל השירות שלהם נשמע לא 100%.

    אשמח להמלצות!
     
  2. flyhigh45

    flyhigh45 חבר חדש

    הצטרף:
    ‏3/1/19
    הודעות:
    1
    לייקים:
    0
    ממליץ על טבע אדיר
     
  3. kaner

    kaner קנאביסט

    הצטרף:
    ‏9/10/18
    הודעות:
    100
    לייקים:
    9
    גפ אני אצל קנדוק..
    אם אפשר לדעת, למה לעבור מקנדוק?
     
  4. ytr

    ytr חבר חדש

    הצטרף:
    ‏3/1/19
    הודעות:
    2
    לייקים:
    0
    מעוניינים לעבור לחברה עם גיוון יותר רחב של זנים, וזנים עם CBD שונה (שיותר מתאים לו).
    מה גם, שלקנדוק בחלק מהזנים אין תפרחות (מניח שזו בעיה גם בשאר הספקים), לכן רציתי לקבל עזרה מחכמת ההמונים.

    אולי אהוד ברק ישנה משהו בקנדוק....
     
  5. kaner

    kaner קנאביסט

    הצטרף:
    ‏9/10/18
    הודעות:
    100
    לייקים:
    9
    לקחתי רק פעם ראשונה וזה הגיע או גרוס או מגולגל, אז לקחתי גרוס וזה דווקא נחמד שזה מגיע ארוז גרם גרם בשקית אטומה והכל מסודר..
    למה צריך תפרחת?
     
  6. fog

    fog חבר חדש

    הצטרף:
    ‏30/12/18
    הודעות:
    56
    לייקים:
    6
    נכון. מקבל גרוס ומרוצה מאוד.
     
  7. NightHawk

    NightHawk קנאביסט

    הצטרף:
    ‏22/4/14
    הודעות:
    118
    לייקים:
    24

    אתה רציני??? אין להם אף פעם זנים זמינים, חלק מהפרחים בסדר וחלק לא שווים כלום.
    יש תור מטורף בגלל שהם לא יודעים לנהל מלאי, והאווירה כמו של מכולת ולא של מקום שמספק שירותים רפואיים.

    עברתי לבטר אחרי שעשיתי גם בדיקה, בנתיים נראה הרבה יותר מסודר, הפרחים נראים יותר טוב וגם הטרים הרבה יותר טוב, ממליץ לך כרגע לעבור או לבטר או ל IMC שגם שמעתי שהזנים שלהם לא רעים בכלל.

    מצד שני לוקח בממוצע ליק"ר לשנות שם ספק בדף A4 של הרשיון כ 3 חודשים, כך שזה הימור לנסות ולעבור ספק עכשיו.
     
  8. asaf1

    asaf1 קנאביסט

    הצטרף:
    ‏21/6/16
    הודעות:
    252
    לייקים:
    50
    אל תתקרב לבטר!
    אלה נבלה וטרפה!

    שירות חרא ומתנשא ברמות שלא יתואר,
    אתה בעצם צריך להגיד תודה לבטר שהם מטפלים בך ונותנים לך שירות, זה המוטו שלהם.
    חבורה של שחצנים, מתנשאים.
    לפני כשנה ו4 חודשים הם קבעו לי לבוא לקחת את התרופה ביום ב.
    בדיוק שיצאתי אליהם, חצי שעה לפני פתיחת השירות (ואני נכה) קיבלתי טלפון מבטר שיש להם לחץ ושהם לא הספיקו לארוז לי את התרופה ושאגיע יום למחרת.
    לא הסכמתי והסברתי לה שהדבר נקבע מבעוד מועד ואין לי תרופה כרגע, ולא מקובל שהיא תודיע לי זאת חצי שעה לפני האיסוף כשאני כבר יוצא בדיוק לכיוון שלהם.
    מעבר לכך הסברתי לה שגם אם היא לא הספיקה לארוז, יש מאחוריה במשרד את כל הזנים והיא צריכה סך הכל לשים זאת בשקית ולקבל תשלום.
    בנוסף ציינתי לה שחודשיים לפני זה הגעתי בטעות יום לפני התאריך והם גבו ממני עוד 20 ש"ח כדי שיארזו לי במקום (שמה בשקית והוציאה חשבונית בלי לקום מהכיסא).
    ביקשתי לדבר עם המנהל, כשאני נסער ומנסה להבין לשם מה הדחייה המיותרת הזאת והמנהל במקום למצוא פתרון ולהבין שאני נסער, כל שניה העיר לי שהוא מבקש שאני ארגע ואדבר רגוע (לא הייתי בכלל עצבני עדיין)
    והמשיך לקטוע אותי אני לא אקשיב לך עד שלא תדבר רגוע וגם לא תקבל את התרופה אם הוא יחליט.
    ואז בלי לרצות הבחור בכוונה הצליח לעצבן אותי עם ההערות שלו ועם כך שהוא איים עלי במניעת התרופה.
    ואמרתי לו יחתיכת אפס מאופס, אני לא יודע מי אתה חושב שאתה שתמנע ממני תרופה. ואמרתי לו שאני בא לקחת את המגיע לי.
    ומפה הוא החליט שהוא לא מביא לי את התרופה, עד שאבקש סליחה וארגע.
    אמרתי לו שזה לא בסמכותו להחליט זאת, והתחלתי לצאת עליו שהוא אפס ומוצץ אם הוא מתנהג ככה ומאיים עלי כשהוא יודע שאני כבול אל בטר.
    ואז הוא החליט שאני לא מקבל עד שהוא יקבל מכתב סליחה.
    על כך שהבן אלף הוא אפס מאופס.
    אמרתי לו שאומנם יש לו צד בדבר אבל לא הייתי צריך לדבר ככה, והוא המשיך להתעקש על מכתב.
    ואז רשמתי הכל בפייס בוק והוא איים עלי בתביעת דיבה אם לא אסיר את השם שלו ושל החברה (החמור לא יודע שתביעת דיבה הוא יכול לתבוע רק אם שיקרתי בפוסט) אז נפנפתי אותו בטענה שהכל אמת ושיתבע.

    במשך כמעט שבוע הייתי בלי תרופה כי המנהל הכלב הזה התעקש על מכתב שלא מגיע לו!
    ופניתי למשרד הבריאות, לעוזרי השר ליצמן לטלפונים הפרטיים, ולמגזין קנאביס המופלא שהביא את הישועה.
    רק כשהוא הבין שהוא יצא אידיוט ומונע ממני טיפול תרופתי שבוע בגלל האגו שלו, וכאשר פנו אליו ממגזין קנאביס לקבל את תגובתו, הוא הבין שמגזין קנאביס יפרסמו עליהם כתבה שלילית, וסיפר להם שהוא כבר דיבר איתי וזה הסתדר (למרות שהוא לא דיבר איתי עדיין, גם שקרן) הוא התקשר אלי וביקש בחצי תחנון כשהוא טוען שהוא מוריד מכבודו (איזה כבוד אני לא יודע) ושהוא מוותר לי על מכתב, ושאגיד להם שזה הסתדר שאני אבוא לקחת את התרופה !!!

    בטר שרמוטות נבלות סרוחות, הנהלה מתנשאת עם גיבוי לעובדים שמתנשאים על המטופלים.
    לא שווים יריקה.

    המקרה השני ולא פחות גרוע שבגינו לא הייתי עובר אליהם הוא שבאותה תקופה של המקרה הקודם בטר החליפה ספק אריזות והיו צריכים להיפטר מהאריזות הישנות שכבר ארוזות עם זנים מהגידולים הקודמים.
    מה שקרה נשארו להם מלא אריזות מלאות ישנות של זנים שלא הולכים להם כמו PK,
    עכשיו רוב המטופלים צורכים PK, אבל נגמר להם הPK מהאריזות הישנות והם רצו לסיים את שאר הזנים העלובים שנשארו להם.
    אז הם פיתחו שיטה.
    וכדי לסיים אותם הם אמרו לחולים שנגמר הPK ונתנו להם זנים חלשים בהדרגה עד שנגמר להם כל הזבל באריזות הישנות.
    לא נגמר להם הPK, הם פשוט ארזו את המלאי החדש כבר באריזות החדשות והיו צריכים לסיים את האריזות הישנות של הזנים שלא בשימוש רב.
    ועשו את התרגיל וריקון המלאי על החולים. פשוט נתנו למטופלים זנים שהם לא מכירים ומטופלים בהם.
    אני קיבלתי חודשיים וחצי זנים מסריחים בלי טעם ובלי ריח ובלי השפעה עד שהגעתי למצב שהחלפתי 2 שקיות של בטר בשביל שקית 1 נורמלית מחברה אחרת.
    וברחתי מהם בעקבות המקרה הזה והקודם

    דאגה לחולים אין שם בבטר.

    רק IMC חקלאות.
    הם הכי טובים עד כה.
    שירות מעולה, חוזרים אליך די מהר ( לרוב באותו היום תוך שעה שעתיים)
    2 ימי חלוקה (היה 1 ושיפרו)
    המתנה לא ארוכה. וחברה נחמדים.

    לי לפחות לא הייתה אתם שום בעיה
     
    #8 asaf1, ‏6/1/19
    נערך לאחרונה ב: ‏6/1/19
  9. Ganjaman11

    Ganjaman11 חבר חדש

    הצטרף:
    ‏14/11/18
    הודעות:
    9
    לייקים:
    1
     
  10. Ganjaman11

    Ganjaman11 חבר חדש

    הצטרף:
    ‏14/11/18
    הודעות:
    9
    לייקים:
    1
    אבל לבטר וimc אותו שירות לקוחות של בזלת לא ?
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!