1. שלום אורח, אם זהו ביקורך הראשון בפורום, עליך להירשם בכדי לכתוב הודעות ולהגיב.
    הסר התראה
  2. מומלץ לשלב סרטונים רלוונטיים מיוטיוב בהודעות, מה שיגרום להטמעת הדיון שלכם במערכת המלצות הוידאו במגזין
    הסר התראה
  3. פורום קנאביס מיועד לכל דוברי העברית בעולם, למטופלי קנאביס רפואי ברישיון ולאלו המעוניינים במידע תיאורטי וידע כללי
    הסר התראה

גמילה מטבק

הנושא בפורום 'מדברים קנאביס' פורסם ע"י greenmind, ‏29/7/20 ב- 05:18.

  1. greenmind

    greenmind קנאביסט

    הצטרף:
    ‏11/2/14
    הודעות:
    443
    לייקים:
    33
    שלום לחברי הפורום היקרים!
    אני הפסקתי לעשן סיגריות שלוש פעמים!
    מה שאומר שפעמיים חזרתי לעשן, ואספר לכן שמה שנחזיר אותי היה פייסלים מעורבבים. פעם אחת כי עישנתי עם ידידה ובחיים לא עישנתי נקי לפני זה בכלל, ופעם שניה כי נשבר הפייפ ולחבר כבר היה מגולגל.

    מטרת הפוסט הזה היא לעזור למי שרוצה להיגמל מסיגריות, ולא יודע איך לצרוך את הירק שלו בלי טבק!
    וד"א חברים, כשלא מעשנים טבק הירוק הנקי לא שורף בגרון :)


    אני מציע שמי שנגמל יספר את החוויה האישית שלו, ומי שרוצה להיגמל ישתף בקשיים שלו. אולי ביחד נצליח לעזור לאנשים :)

    הסיפור שלי:
    ראשית, איך הבנתי שאני מכור מחדש לניקוטין? כי שמתי לב שאני מעשן יותר פייסלים ממה שמרגיש לי הגיוני, ושזה בא בתזמונים של סיגריות: ביחד עם קפה, אחרי אוכל, לפני קקי, מצבי רוח, וכו'...
    אז חזרתי לעשן סיגריות וחזרתי לכמות הגיונית של פייסלים.
    שלב הבא עבורי היה ללמוד לעשן נקי: הייתה לי בנגונית, פייפ באבלר קטן וחמוד שנהנתי ממנו מאוד והתחלתי להשתמש בו, אפשר ראשים קטנים בבני, בשלב מסוים קניתי מכשיר אידוי, וכמובן שתמיד אפשר לגלגל נקי, ואני מעדיף בגלגול הפוך, כך מעשנים פחות נייר :)
    הפייסל פשוט יוצא דק כי הוא בלי טבק אך עם אותה כמות ירק. אפשר גם פייס עבה יותר אבל יכאב הלב על הכמות חחח.

    אחרי שמוצאים דרך כיפית לעשן נקי, שנוח לנו איתה, הייתי ממליץ להפסיק לגמרי עם פייסלים מעורבבים!
    כשתתרגלו למציאות החדשה בה אתם מעשנים את הירוק שלכם נקי בלבד הגוף יתחיל להתרגל. פתאום הזבנג הזה לפנים שמביא איתו הטבק לא יחסר לכם כל כך, אבל הגרון עדיין יצרוב.

    ואז תצטרכו לעבור את השלב המשמעותי, להיפרד מחברה וותיקה... חברות רבת שנים, היא החזיקה אתכם במצבים קשים וחגיגה איתכם בכל שמחה, הדלקתם אותה אחרי כל גמירה ואותה שגרה עתידה להפוך לזיכרון שיעלה אבק.
    הגיע הזמן להיפרד מידידתנו הסיגריה!

    זה יותר קל ממה שאתם חושבים, רק תיזהרו לא להשתכר באופן קיצוני לפחות חצי שנה מהסיגריה האחרונה. שכרות ופחד הם לרוב המצבים בהם נחזור לעשן סיגריות, כי הן צרובות לנו בזיכרון כמה שמשפר את ההרגשה באותם מצבים, ואנחנו חלשים מידי בראש כדי לעצור את עצמנו.

    אני ממליץ על "הדרך הקלה להפסיק לעשן" של אלן קאר, אחלה ספר! והנה התמצית שלו: תעשו לעצמכם את טקס הסיגריה האחרונה, ותתכוננו לשלושה שבועות של רכבת הרים רגשית. יהיו לכם דודות לסיגריה, כמו התקפים של רעב - תזכירו לעצמכם שאתם לא משתגעים, זה דודא לסיגריה ולוקח לה כמה דקות לעבור בסך הכל. אפשר לשתות קפה או לעשות שכיבות סמיכה, זה מעביר את הדודא יופי.

    אני חוויתי את זה בשבועות: שבוע מבולבל ודכאוני, שבוע עצבני, שבוע היפראקטיבי, ושבוע שמח בלי סיבה. אחרי זה הכל עבר, וכבר אין חשק לסיגריה.

    הלוואי שנצליח לעזור למישהו!!
    חברים שהיו באותו תסביך של איך מפסיקים לעשן טבק וממשיכים לעשן ירוק - תעזרו לנו ! :)
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!