1. שלום אורח, אם זהו ביקורך הראשון בפורום, עליך להירשם בכדי לכתוב הודעות ולהגיב.
    הסר התראה
  2. מומלץ לשלב סרטונים רלוונטיים מיוטיוב בהודעות, מה שיגרום להטמעת הדיון שלכם במערכת המלצות הוידאו במגזין
    הסר התראה
  3. פורום קנאביס מיועד לכל דוברי העברית בעולם, למטופלי קנאביס רפואי ברישיון ולאלו המעוניינים במידע תיאורטי וידע כללי
    הסר התראה

התכווצויות בידיים וברגלים

הנושא בפורום 'מדברים קנאביס' פורסם ע"י אדליה, ‏19/7/20.

  1. אדליה

    אדליה חבר חדש

    הצטרף:
    ‏19/7/20
    הודעות:
    1
    לייקים:
    0
    אני רוכבת המון על אופנים ובחודש האחרון אני סובלת מכאבים והתכווצויות בידיים וגם ברגליים.

    האם קנאביס יכול לעזור לי, הרבה חברות מפחידות אותי לא לגעת בקנאביס.

    פה באינטרנט http://www.vitamin.022.co.il/BRPortal/br/P102.jsp?arc=212343 מצאתי שמינרל מגנזיום יכול לעזור. האם מישהו כאן יכול לעזור לי ולייעץ לי מה כדאי לי לעשות. חשוב לי לשמוע דעה ממישהו שמבין בקנאביס.

    תודה
     
  2. greenmind

    greenmind קנאביסט

    הצטרף:
    ‏11/2/14
    הודעות:
    443
    לייקים:
    33
    צריך להכיר אותך יותר טוב כדי לתת תשובה מושכלת למקרה הספציפי שלך.
    הקנאביס לדעתי יכול להקל על הסימפטומים, אבל הוא לא יפתור לך את הבעיה.
    הוא כן מוכר כחומר מרפה שרירים, זנים מסוימים יותר מאחרים.
    אבל אם זו הסיבה שלך, לא הייתי ממליץ להתחיל לעשן בשביל זה. בטח לא ג'וינטים מעורבבים בטבק!
    אם בעתיד כן תחליטי להתנסות בקנאביס - לא עם טבק! יש אידוי, יש אכילה, יש ראש נקי קטנטן בבאנג,לא טבק.

    המגנזיום הוא מוליך עצבי חשוב,יחד עם אלקטרוליטים אחרים. בפעילות שבה אנחנו מזיעים הרבה הגוף מתחיל לאבד מינרלים, ובניהם גם אותם אלקטרוליטים. כשהגוף מאבד יותר מידי מהם יכולה להיווצר פעילות שרירים לא סדירה ולא רצונית כפי שמתואר באותו אתר שהפנית אליו, ובמקרים קיצוניים גם לשיבוש פעילות הלב עד כדי מוות. אז אם את רוכבת לפרקי זמן משמעותיים ומאבדת הרבה נוזלים - לא לשתות רק מים רגילים אלא גם משקה איזוטוני כלשהו. יש גם ג'לים לאנרגיה, חלקם מכילים גם מינרלים חשובים.

    אני גם אחזור על דבר שבטח כבר שמעת המון - מתיחות!
    אמליץ לך לשלב אימוני כוח, ולהתייעץ עם רוכבים אחרים לגבי קראטין. הקראטין רלוונטי יותר לנושא של כוח מתפרץ ולכן תתייעצי עם רוכבים לגבי הרלוונטיות.

    האם את אוכלת מספיק פירות וירקות? אולי מולטיויטמין יעזור.
    כמה זמן את כבר מרגישה ככה? כמה זמן את רוכבת באותה עצימות? האם ההתכווצויות מתרחשות בסמוך לאימוני רכיבה? האם ספורדיות? חסר הרבה מידע שיכול לעזור במתן תשובה רלוונטית.

    למקרה שאת מתייחסת לשריר תפוס כאל התכווצות, אחדד את ההבדל - התכווצות היא ספאזם, פעילות לא רצונית של השריר, הוא מתכווץ כאילו את מפעילה אותו, רק הרבה יותר חזק! חזק כל כך שזה כואב. האמת שאני מכיר אישית מישהי שסובלת מספאזם כתוצאה ממחלה, והקנאביס באמת עוזר... אבל אצלך נשמע שאפשר לנטרל את מה שגורם לספאזם מלכתחילה, למחלה שלה אין פתרון.

    שריר תפוס הוא שריר שכואב לך להפעיל, וזו לרוב תוצאה של הצטברות חומצות חלב. הפתרון הוא עיסוי השרירים במקלחת חמה ישר אחרי האימון, בשילוב מתיחות לפני ואחרי, וניעור השרירים. ישנם גם גלילים ספוגיים שנועדו לעסות את השריר וחשוב ללמוד את השימוש הנכון בהם - לאורך סיבי השריר.

    כתבתי כאן הרבה, יותר ממה שציפיתי או התכוונתי חחח
    אני מקווה שחלק מזה יהיה לך רלוונטי, אם תרצי להתייעץ בפרטי את מוזמנת, כי בכל זאת זה לא הנושא הכי רלוונטי לפורום (למרות שלהמשיך פה בטח לא יפריע לאף אחד).
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!