1. שלום אורח, אם זהו ביקורך הראשון בפורום, עליך להירשם בכדי לכתוב הודעות ולהגיב.
    הסר התראה
  2. מומלץ לשלב סרטונים רלוונטיים מיוטיוב בהודעות, מה שיגרום להטמעת הדיון שלכם במערכת המלצות הוידאו במגזין
    הסר התראה
  3. פורום קנאביס מיועד לכל דוברי העברית בעולם, למטופלי קנאביס רפואי ברישיון ולאלו המעוניינים במידע תיאורטי וידע כללי
    הסר התראה

וויאג' – מותג קנאביס ישראלי בעיצוב יוקרתי

הנושא בפורום 'דיווחים מהמגזין' פורסם ע"י Admin, ‏29/9/15.

  1. Admin

    Admin מנהל
    מנהל

    הצטרף:
    ‏4/5/13
    הודעות:
    4,811
    לייקים:
    295
    פרויקט ישראלי נוסף בעולם הקנאביס: סטודנט מהמכון הטכנולוגי בחולון יצר מותג קנאביס כחול לבן, הכולל אריזות ג'וינטים מעוצבות, גריינדרים בעיצוב מצפן ואפילו קפסולות לקפה. "הקמפיין כולו מתייחס אל הקנאביס ומשווק אותו כמוצר פנאי נורמטיבי לחלוטין," אומר יוצר הפרוייקט.

    רק לפני מספר שבועות דיווחנו על פרוייקט 'קנאביוגרפיה', מגדיר זני הקנאביס העברי הראשון, שנוצר על ידי סטודנט לעיצוב גרפי מתוך מטרה להעלות את נושא הקנאביס בכלל וצמח ההמפ (קנבוס תעשייתי) בפרט אל התודעה הציבורית. מעט לאחר מכן גם על פרויקט הוופורייזר הארגונומי של סטונדטית לעיצוב תעשייתי מ'בצלאל' – במה שנראה כמו גל קריאטיביות שהיה חסר כל כך לקהילת הצרכנים בישראל ושוטף כעת אט אט אל עולם הקנאביס המקומי.

    פרוייקט אומנותי חדש מצטרף כעת לשלל יצירות ישראליות מהשנים האחרונות, רבות מהן, בדומה לאלו מעבר לים, מכוונות לקהל צרכני הקנאביס שתופס את עצמו ברצינות ואינו מתכתב בהכרח עם הסטיגמה הנוגעת ל"סטלנים", בדומה ל'אאורה' – הבאנג היוקרתי החדש עליו דיווחנו אמש.

    [​IMG]

    אור אגוזי, סטודנט לתקשורת חזותית מהמכון הטכנולוגי בחולון, הגה רעיון למותג אלגנטי ויוקרתי המשלב פרחי קנאביס איכותיים ואריזות בעיצוב מרהיב ומיוחד, זאת כחלק מפרויקט הגמר שלו.

    המותג החדש, שזכה לשם וויאג' (Voyage – "מסע"), קיים כרגע כפרויקט קונספט בלבד, אך לדבריו של אור עתיד להפוך למציאות ביום שאחרי הלגליזציה.

    נכון להיום כולל הפרויקט סדרת חפיסות ג'וינטים ממותגות וסולידיות, מארזי קפסולות קפה, גריינדרים בעיצוב מצפן, צנצנות זכוכית משפחתיות הנושאות בגאווה תווית אינפורמטיבית על הזן, הכמות והייעוד של הצמח שבתוכו – ואפילו סדרת פוסטרים מרהיבים.

    "מסר חברתי חתרני"


    "כשניגשתי לחשוב על רעיון לפרוייקט הגמר שלי, מאד קסם לי עולם התוכן של הקנאביס," מסביר אור. "מצאתי בו הזדמנות להעביר מסר חברתי חתרני, שפע פורמטים ומדיות לעיצוב ופוטנציאל מסחרי שיקשר בין הפרויקט ובין העולם שבחוץ."

    [​IMG]
    גריינדרים בעיצוב מצפן וצנצנות אכסון איכותיות


    לדבריו של אור הפרויקט החדש כולל מיתוג רוחבי לרשת הישראלית (הפוטנציאלית) הראשונה לממכר קמעונאי וחופשי של מוצרי קנאביס. "הקמפיין כולו מתייחס אל הקנאביס ומשווק אותו כמוצר פנאי נורמטיבי לחלוטין, כשבמקביל אינו זונח את השימושים הרפואיים בצמח, כמובן," הדגיש.

    כל יום נסיעה חדשה


    הפרויקט קיבל את שמו מפרשנותו של אור למושג 'טריפ' ונסיונו להציג כל שימוש כהרפתקה חדשה. עקב כך זכה השם לסלוגן צמוד – New Day New Ride (יום חדש, סיבוב חדש – בתרגום חופשי).

    [​IMG]
    אריזות ג'וינטים בעיצובים ייחודיים


    הלוגו הייחודי של אור לא כולל את עלה הקנאביס המוכר, אך משולבים בו בעלי חיים שונים, כדור פורח המסמל לדבריו של אור את הצורך של המשתמש הממוצע להתנתק ולברוח מעט משגרת החיים השוחקת והמלחיצה בארץ, ועוד.

    "בסופו של יום הפרויקט בא הפרויקט להנגיש את הקנאביס לקהל יעד אחר ושונה מסטריאוטיפ הסטלן הממוצע," הוא אומר. "קהל היעד הוא בוגר, משכיל ומבוסס יותר, ומורכב מאנשים שהנטייה הטבעית שלהם היא להתרחק מקנאביס באופן גלוי או להסתיר את השימוש בו מתוך פחד או חוסר הבנה."

    לאתר הפרוייקט – לחצו כאן

    [​IMG]
    קפסולות לקפה – לבוקר של מסע

    [​IMG]
    דוגמאות לקמפיין הפרסום המתוכנן ליום הלגליזציה


    ראו עוד:
    אמן משלב פרחי קנאביס בדמויות ולוגואים מוכרים
    סנופ דוג פתח מגזין קנאביס בינלאומי חדש – מרי ג'יין
    ליין הקנאביס החדש של ווילי נלסון


    מי יהיו "המשפיעים" של הקנאביס בישראל 2015? הצביעו והשפיעו:

    [​IMG]

    הפוסט וויאג' – מותג קנאביס ישראלי בעיצוב יוקרתי הופיע ראשון בקנאביס - מגזין עם כיוון

    המשך לקרוא...
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!