1. שלום אורח, אם זהו ביקורך הראשון בפורום, עליך להירשם בכדי לכתוב הודעות ולהגיב.
    הסר התראה
  2. מומלץ לשלב סרטונים רלוונטיים מיוטיוב בהודעות, מה שיגרום להטמעת הדיון שלכם במערכת המלצות הוידאו במגזין
    הסר התראה
  3. פורום קנאביס מיועד לכל דוברי העברית בעולם, למטופלי קנאביס רפואי ברישיון ולאלו המעוניינים במידע תיאורטי וידע כללי
    הסר התראה

קבוצת לחץ על הגדלים לענות בטלפון ולא תא קולי

הנושא בפורום 'קנאביס רפואי - כללי' פורסם ע"י 123א, ‏28/6/16.

  1. 123א

    123א חבר חדש

    הצטרף:
    ‏28/6/16
    הודעות:
    2
    לייקים:
    0
    חברים אני חדש פה ומנסה להבין את החוצפה של הספקים לא לענות לטל' אלה בהשארת הודעה ,
    ישנם ספקים (במקרא שלי בטר)לא עונים ישירות או באמצעות מתווך ,
    הצרכנים הנם בעלי בעיות רפואיות וצריכים מענה לעיתים מיידי.
    דוגמה שחוזרת היא -הזמנתי ושילמתי ניקבע יום לקחת אבל אני מאושפז -לא מתפקד וכו' אין אפשרות להודיע ולקבל עזרה
    גרוע מכך גם שרוצים לבוא ביום אחר אין פרסום נאות אפילו באתר הספק על שעות קבלה .
    וגרוע מכך כאשר אתה מזמין שינוע הגישה אינה מיידית וזמינה אלה ימים רבים מראש וכל שאר הבעיות גם כאן .
    לדעתי יש לייצר קבוצת לחץ ואפילו לפנות לרשויות להכריח את הספקים כמו כל גוף שמספק שרות
    לענות תוך 3 דקות .
    התנהגות מזלזלת כזו רק תוביל יותר מהר ל ''סגירת הבסטה '' בלשון עממית והשתלטות חב' התרופות על העסק
    אם הם רוצים להתעסק עם ציבור שיעמדו בקריטריונים נורמליים של שרות .

    אשמח לכמה שיותר תגובות כאן לפתרון הבעייה , כי השלב הבא אני מכין מיכתב מנומק לרשויות ומשם לא תהייה חזרה
    תודה
     
  2. Dordor13

    Dordor13 חבר חדש

    הצטרף:
    ‏3/4/16
    הודעות:
    36
    לייקים:
    7
    בגלל שרוב החברות המספקות קנאביס רפואי משתמשות בחברות חיצוניות להזמנה ולשינוע
    (בזלת במקרה שלי), אין הרבה מה לעשות, גם לי זה מציק ולא נוח להתקשר ולהמתין 4-5 עד שמישהו מהמוקד יחזור אלי.
    הדבר היחידי שיאזן את המצב הוא אם החברות יפתחו מוקד משלהן, הווה אומר עוד הוצאה כספית גבוהה מבחינתן, ובהתחשב בזה שרק 2 מתוך סך כל החברות רווחיות אני לא רואה את זה קורה בקרוב...
     
  3. 123א

    123א חבר חדש

    הצטרף:
    ‏28/6/16
    הודעות:
    2
    לייקים:
    0
    הבעייה החמורה היא במוקד הזמנות /חנות הרגילים הם בכלל לא עונים ואת זה חייבים לשנות ולא יעזור שום תרוץ ,אם לא ישנו לא תהייה ברירה אלה לפגוע בהם באמצעות המחוקק , וכבר קיבלתי פידבק לא מכאן שיש אפשרות וישמחו לכך , כדאי שיעשו חושבים , ההתנהלות הישראלית הטיפוסית לא יותר !
     
  4. Coldtouch

    Coldtouch חבר חדש

    הצטרף:
    ‏8/11/15
    הודעות:
    98
    לייקים:
    13
    עזוב אותך כולם שם אותו חרא, מאז קבלת הסמס לוקח יותר משבוע סהכ לאסוף דף נייר חתום שלא לדבר על מענה אנושי בטלפון. כל דבר שם לוקח להם שבועות לעשות. וואלה אם הייתה לי האפשרות לגדל הייתי מגדל בעצמי ושידחפו את האישור שלהם לתחת.
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!