1. שלום אורח, אם זהו ביקורך הראשון בפורום, עליך להירשם בכדי לכתוב הודעות ולהגיב.
    הסר התראה
  2. מומלץ לשלב סרטונים רלוונטיים מיוטיוב בהודעות, מה שיגרום להטמעת הדיון שלכם במערכת המלצות הוידאו במגזין
    הסר התראה
  3. פורום קנאביס מיועד לכל דוברי העברית בעולם, למטופלי קנאביס רפואי ברישיון ולאלו המעוניינים במידע תיאורטי וידע כללי
    הסר התראה

שבוע של חולשת שרירים וסחרחורות אחרי לקיחת MD

הנושא בפורום 'פסיכדליה למתחילים' פורסם ע"י zed, ‏23/8/18.

  1. zed

    zed חבר חדש

    הצטרף:
    ‏23/8/18
    הודעות:
    1
    לייקים:
    0
    לקחתי MD עם החברה בפעם הראשונה
    בוודאות לא חומר מזוייף . כך שזאת לא הסיבה.
    באותו יום לקחתי אנטיביוטיקה בבוקר
    ומאז לא , את ה MD לקחתי בערב

    ביום שלאחר מכן הרגשתי כמובן מעולה בהשפעת ה MD
    גם ביום שלאחר מכן . אבל בשלושה ימים האחרונים
    אני מרגיש חולשה כללית חוסר ריכוז וסחרחורות
    האמת שלפני יומיים זה היה יותר גרוע ונראה שזה משתפר לאט לאט.
    אולי לאט מידי .

    בכל מקרה , האם למישהו זה קרה והאם זה עתיד להשתפר בקרוב?
    זה מאוד מתסכל שזה לא עובר. לא ציפיתי שההשפעה השלילית של זה תמשך כל כך הרבה
    זמן
     
  2. שולגין

    שולגין אחד שיודע

    הצטרף:
    ‏10/3/16
    הודעות:
    1,222
    לייקים:
    667
    זה לא היה MDMA. איך אתה יודע בוודאות אם צרכת חומר שלא עבר בדיקת מעבדה?

    הסיכוי למצוא MDMA היום קלוש. צרכתם אנלוג או חומר שהכיל כמות מזערית של MDMA והמון חומרים רעילים נוספים.

    MDMA עלול לגרום לתחושת "דאון", אך שום דבר פיזי. הגוף שלך מתאושש מהרעלה כרגע. זה עובר אחרי מספר ימים. בכל אופן, ממליץ לא להקשיב לסוחרים או חברים שמבטיחים לך שהחומר שהם נתנו לך אמיתי. אין להם מושג מה יש להם בידיים.
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!