1. שלום אורח, אם זהו ביקורך הראשון בפורום, עליך להירשם בכדי לכתוב הודעות ולהגיב.
    הסר התראה
  2. מומלץ לשלב סרטונים רלוונטיים מיוטיוב בהודעות, מה שיגרום להטמעת הדיון שלכם במערכת המלצות הוידאו במגזין
    הסר התראה
  3. פורום קנאביס מיועד לכל דוברי העברית בעולם, למטופלי קנאביס רפואי ברישיון ולאלו המעוניינים במידע תיאורטי וידע כללי
    הסר התראה

תופעות לוואי מבקש עזרה

הנושא בפורום 'מדברים קנאביס' פורסם ע"י אוריאל, ‏24/7/17.

  1. אוריאל

    אוריאל חבר חדש

    הצטרף:
    ‏24/7/17
    הודעות:
    6
    לייקים:
    0
    שלום לכם אני כותב לכם במטרה להבין האם חוויתם או הרגשתם או שמעתם
    על משהו דומה למה שאני חווה..

    אני לא משתמש קבוע בכלל ומעטים הפעמים שצרכתי אולי 8/10
    פעמים.
    בשבוע שעבר צרכתי 3 פעמים ,מה שאמור להיות חומר רפואי..אני חושב שמעורב עם טבק
    לא יודע איזה סוג...לא מבין בזה..
    חבר הביא לי.

    בכל אופן כלל החוויות שלי עם העניין הזה היו לא טובות כמו בחילות וסחרורות למעט פעם אחת שבה זה לא היה הכי טוב אבל היה אפקט מרגיע או משהו כזה(גם לא בטוח).


    בכל אופן בבטיפשותי המשכתי לנסות ויצא שבמהלך שבועים ניסיתי לעשן שוב ... (מאמין שכל החומר הכולל לא עבר את החצי גרם )..

    בפעם האחרונה שיעשניתי עישנתי יותר מידי .. כסיגר שלם.

    וזה עשה.לי תופעות הזויות סוג של התקף חרדה אוליצטיפהתטראנס כזה ואיפה חוסר הכרה .. כמעט עילפון כזה וסחרורות חשמל בראש שמעיר אותי בלילה וההרגשה הכי נוראית שחוויתי בחיים שלי...
    (פעם לפניה זה קרה לי אבל לא ברמה הזו)..

    בכל אופן עבר כבר שבוע וכולי בהרגשה מוזרה ... בפוקוס לא בפוקוס ערני וכמעט לא מצליח לישון ..לפעמים מתוערר מהחשמל בראש... יומיים ער, ישן שעתיים למחורת מתעורר עם סוג של הרגשת חשמל כזו..
    חשבתי שזה עבר לי כי אתמול ישנתי שינה רצופה של 6 שעות וקמתי ערני אבל שוב פעם אני באותו המצב בחוסר שינה של יומיים ...
    הגוף עייף אבל המוח ערני..
    הרגשה מפחידה ולא מוסברת ...
    המחשבות רצות יותר מהרגיל .. ולפעמים יש פיקים של חדות ואז נפילה וכמעט עילפון/או סחרחורות
    קושי להתרכז למחשבות מעורפלות ..
    אבל מנגד לפעמים חד יתר על המידה כאילו המוח שלי עובד בתורים גבוהים מאוד ... ואז יש נפילות מתח בלבול חולשה/מחשבות ללא הפסקה וכו'..
    אני שם לב כי גם עם אנשים אחרים רואים את זה ומבינים את העניין...



    בכל אופן ביומיים הראשונים שלא ישנתי הלכתי למיון בשביל לקבל איזה כדור או עזרה כי הרגשתי שהמוח מעורפל ואני מנגד לא מצליח לישון ... קיבלתי כדור הרגעה וישנתי 6/7 דעות בצורה נורמאלית
    רק קמתי לא אני ברמה שאני מבולבל וצמש לא מצליח להתפקס...


    אני ממשיך לקחת את הכדורים וההשפעה שלהם יורדת כאילו המוח ממשיך לרוץ ולא באמת מתעייף כמו שאמור אלא רק הגוף מתעייף...

    עברו כבר 8 ימים ואני אשמח על כל פיסת מידע שיש לכם על חוויות או הבנה ששמעם אוצראיתם ממה שקורה לי .
    חשוב לציין שקשהלכתי למיון וגם לרופא המשפחה להוציא מרשם אז כמובן שעשו עלי בדיקות של תפקוד מוחי וראו לטענתם לפחות שנראה להם שהכל תקין ולא נפגם לי חלקים במוח....


    אני ממש אשמח לעזרת כל פיסת מידע
    תודה אוריאל
     
  2. אנונימי4

    אנונימי4 חבר חדש

    הצטרף:
    ‏25/4/17
    הודעות:
    18
    לייקים:
    1

    אתה מרגיש סוג של תחושת ניתוק וחוסר ריכוז , סחרחורת ?
     
  3. אוריאל

    אוריאל חבר חדש

    הצטרף:
    ‏24/7/17
    הודעות:
    6
    לייקים:
    0
    כן בהתחלה בימים הראשונים הרגשתי את זה כולל ניתוק ופחות מודע לעצמי סחרחורות וקשה לחשוב.. לפעמים ההרגשה הייתה ש שלא מספיק חמצן מגיע למוח.. ועומד להתעלף.. ואז לפעמים היו לי פיקים של חדות יתר מצב שהמוח בתורים גבוהים ... יתר תשומת לב... דברים שאני פחות טוב בהם בכללי פחות נעלמים...

    ואז שוב פעם מתקשה להרדם בלבול חוסר אנרגיה מרגיע "חוסר בחמצן"
    וחוזר חלילה...

    זה בפריסה של בערך 8 יום מה שאני מתאר לך...

    היום ברוך ה' קמתי אחרי 6 שעות שינה אחרי שלא ישנתי יומיים ואלרי שלקחתי כדור הרגעה...
    חייב לציין שלא קמתי הכי ערני וטיפה עם כאבי ראש קטנים אבל הרבה יותר טוב מההצטברות של היומיים בלי שינה...

    ושתבינו שאני טיפוס שישן בדרך כלל מלא אם ניתנת לי ההזדמנות..
    יכול גם 10 שעות ושמח גם לשנת צהריים אם זה אפשרי..



    מוכר לכם שמעתם ראיתם?
     
  4. Amitos

    Amitos אחד שיודע

    הצטרף:
    ‏1/3/16
    הודעות:
    2,360
    לייקים:
    1,408
    כן. תקנה אוטריוין מנטול ותרסס בכל צד באף. תספר לי אח"כ אם זה עזר.
     
  5. אוריאל

    אוריאל חבר חדש

    הצטרף:
    ‏24/7/17
    הודעות:
    6
    לייקים:
    0
    ואללה אחי לקחתי אתמול פעמים ועכדיו בבוקר פעם אחת ...
    (סהכ נגלות... כל פעם לחיצה לכל מחיר)

    אני לא יודע איך להתייחס לזה אבל זה מרגיש שזה עוזר...
    נרדמתי בלי שום כדור הלילה משום מה העירו אותי באמצע השינה ככה שלא ישנתי כמו שאני רגיל אבל יש סוג של הרגשה שחוזר לעצמי

    לדעתך להמשיך לקחת?

    תודה רבה בכל אופן...
    זה קרה לך אישית אגב התופעות האלה?
     
  6. Amitos

    Amitos אחד שיודע

    הצטרף:
    ‏1/3/16
    הודעות:
    2,360
    לייקים:
    1,408
    אסור לקחת את התכשיר הזה יותר משלושה ימים ברצפיות כי הגוף מפתח תלות.
    התופעות בכללותן לא קורות לי, אך אמרת שאתה מרגיש שלא מגיע לך מספיק חמצן - שמנסיון אישי כשאני מעשן (על בסיס יומי 3-5ג') אני מרגיש לפעמים לקראת הלילה שהאף סתום ושבעקבות ההרגשה הזו כולי משתבש ומרגיש קוצר נשימה מסוים. האוטריוין מעביר לי את הכל בשניה, אך שוב - אני ממליץ להשתמש בו רק במקרים קיצוניים או לפני השינה כשאתה מרגיש שאתה לא מצליח להרדם.
     
  7. אוריאל

    אוריאל חבר חדש

    הצטרף:
    ‏24/7/17
    הודעות:
    6
    לייקים:
    0
    תודה לכולם.. בכל אופן למרות שישנתי בלילה..
    .אני מרגיש משום מה שהמוח מגיע שוב פעם לפיקים גבוהים וקצת פעילות גבוהה ומנסיון של לפני...(בשבוע האחרון)
    זה באמת בא יד ביד עם סחרחורות בלבול והרגשה של "חוסר בחמצן"
    אז למרות שהלילה נרדמתי בלי הרגשה של "קצרים" או משהו מוגזם..
    האם מישהו חווה או מכיר משהו כזה?
    ?
    האם למישהו יש בנוסף לעישון או סי די קטן או גדול שהרגיש שהחריף?
    כי יש הרגשה של מחשבות לעיתים מעבר לרגיל.. ואני יודע שיש לי סוג של מחשבות טיפה אובססיביות שלא משתלטות לי על החיים אלא רק מטרידות או מקשות עלי

    וכל הדברים שתיארתי למעלה..

    בשביל להבין מה עובר עלי אשמח לכל עזרה ..
    תודה אוריאל
     
  8. אוריאל

    אוריאל חבר חדש

    הצטרף:
    ‏24/7/17
    הודעות:
    6
    לייקים:
    0
    אשמח לעוד תגובות כי זה טיפה מלחיץ..
    ועדיין מרגיש לא במיטבי
     
  9. Hafera

    Hafera חבר חדש

    הצטרף:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    6
    לייקים:
    0
    מצטער, אין לי איך לעזור. אבל אשמח לעדכון מצב
     
  10. Umus

    Umus קנאביסט

    הצטרף:
    ‏30/10/15
    הודעות:
    129
    לייקים:
    48
    אל תעשן טבק
     
  11. אוריאל

    אוריאל חבר חדש

    הצטרף:
    ‏24/7/17
    הודעות:
    6
    לייקים:
    0
    כרגע המצב החמיר..
    שלשום ישנתי שעה וחצי
    אתמול חצי שעה
    והיום בכלל לא...
     
  12. hydrotony

    hydrotony אחד שיודע

    הצטרף:
    ‏12/8/15
    הודעות:
    2,955
    לייקים:
    1,160
    לי נשמע כמו התקף פאניקה מתמשך.
    תן לי לנסות להרגיע אותך בזה שהכמות שעישנת עד עכשיו לא גדולה בכלל, לא נפגמו לך תאים במח ואת זה לא צריך שרופא יגיד לך.. גראס לא פוגע בתפקוד של המוח ובטוח שלא בכמות שעישנת עד עכשיו..
    עוד נקודה שהרבה אנשים מתבלבלים איתה זו ''רגישות לקנאביס'' עוד איזה מושג מונפץ.. אתה לא רגיש לקנאביס! תוציא גם את זה מהמוח.

    אני לא רופא ולא מתיימר לתת חוות דעת רפואיות אבל אם היית אחי הקטן הייתי אומר לך להפסיק עם כל התרופות הרגעה האלה, תחזור לשיגרה ולדברים שאתה עושה ביום יום והכל יהיה טוב.
    הקנאביס כבר מזמן לא משפיע לך המוח, המוח שלך משפיע לך על המוח... מקווה שהבנת את הכוונה שלי..
     
  13. דוד גו

    דוד גו קנאביסט על

    הצטרף:
    ‏27/4/16
    הודעות:
    1,583
    לייקים:
    326
    מסכים מאד עם מה שהיידרוטוטון אמר אני חושב שאתה בחרדה ותפסיק עם תרופות .לא קורה שום דבר מזה שלא יושנים
    בסוף הגוף והראש שלך התעייפו ואתה תחזור לעצמך.גם לא חושב שאתה צריך לעשן וויד לפחות לא בזמן הקרוב עד שתרגיש בסדר ושכל התופעות הלכו
    חלפו להם.גם לי היה בעבר משהו שדומה מאד לתסמינים שאתה מדבר עליהם.תן זמן ותרגיע על תכניס את עצמך לסרטים הכל בסדר איתך
    כמובן שאם תראה ותרגיש שזה נמשך הרבה זמן כדאי שתראה רופא.בריאות ידידי
     
  14. Black_amba

    Black_amba חבר חדש

    הצטרף:
    ‏10/8/15
    הודעות:
    12
    לייקים:
    6
    היי אחי, מבין לליבך.
    לא לישון כמה ימים זה בהחלט לא תקין.
    דבר איתי בהודעה פרטית אם אתה עדיין צריך עזרה.
    בכל אופן, הכי חשוב, בלי לחץ.
    קצת אירובי תמיד יכול לעזור.
    גם לגוף גם לנפש
     
  15. Sandoz

    Sandoz קנאביסט

    הצטרף:
    ‏19/4/15
    הודעות:
    379
    לייקים:
    128
    הגוף שלך בנוי לספוג את החומר הזה, הוא לא פוגע בך , בטח שלא בכמויות שלקחת.

    הייתי מנסה לפנות לעובדת סוציאלית של הקופה שלך (מכבי, מאוחדת או מה שלא יהיה) ובהמשך הדרך כאשר תהיה רגוע יותר בנושא תמצא זן מאוד מוחלש (CBD type) רק בשביל שלא תפחד מזה אחר כך כל החיים ..
     
  16. Sandoz

    Sandoz קנאביסט

    הצטרף:
    ‏19/4/15
    הודעות:
    379
    לייקים:
    128
    חייב לציין בתור בן אדם פוסט טראומתי , הרבה ממה שאתה מספר נראה לדעתי בראש , תוציא לעצמך את כל החרא שדחפו לך בתור ילד על קנאביס , הכל סטיגמות ולדעתי אפילו החומר הכי מפוקפק שתמצא בשוק השחור עדיף על כל כדור שינה או נוגד דיכאון ושיט כזה. כל מה שכתבו לך עד עכשיו נכון אל תקח תרופות זה פי 10 יותר גרוע , תנסה להגיע למיטה בסוף היום גמור , תעבוד , תתאמן , תאכל הרבה ותשתה הרבה. אל תתן לזה להשפיע עליך , אם כל הסיפור היה קורה לך עם אלכוהול זה לא היה נשמע לך מופרך?

    המון נחת:)
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!